fredag 25. februar 2011

Den siste A&C lua for denne gang

og den ble den aller aller fineste (synes nå jeg da)

Lang lue med dusk.

Fargekombinasjonen hvitt bunn med lilla og grønt møsnter ble kjempefin, nesten så en kunne tenke seg ei jakke eller genser i disse fargene.

Så mye garn hadde jeg igjen etter forrige lue,


og da lua var strikket var dette igjen av alle luene.


Når det gjelder mengden av LILLA garn så måtte jeg ha et nøste til når jeg så hvordan lua ble. Den måtte bli lang og at det ville gjøre seg med LILLA dusk.
Så alt det som var igjen av Freestyle garn ble brukt i en kjempestor dusk til slutt.

snipp snapp snute lueeventyret ute 

6 kommentarer:

Unknown sa...

jeg synes denne var skikkelig kul. :))

Sidselsidserk sa...

Enig med deg - den ble kjempefin! Og det må jeg si at du har vært en kløpper på garnkrymping.
God helg fra meg:-)

Tovepia sa...

Enig, lua ble kjempefin! Erfarer at mens jeg krymper, så mangler du noe, så blir det kjøp allikevel:)
Nyt helga, klem fra meg;)

Havfruen sa...

Je enig, skikkelig flott lue:)) Stilig farger.
Ja, dette eventyret kan vel avsluttes...for iår. Sesongen er snart over, håper jeg:)
Riktig god helg, klem fra meg:)

ANNEPÅLANDET sa...

Denne ble fin!
Ha en flott helg!

mimouna sa...

Veldig fin fargekombinasjon. Og sånne dusker spiser mye garn ja, en super måte å få brkt opp alle smårestene på. Bra jobbet!